Tuesday, September 1, 2009

KONVOI E KASIH WANGSA MAJU - GPMS WANGSA MAJU JEJAK MASYARAKAT

GPMS Cawangan Wangsa Maju, Cawangan Khas UIA dan IIC telah mengikuti program Konvoi E Kasih - Derma Wangsa Maju yang dianjurkan oleh Biro Kebajikan UMNO Bahagian Wangsa Maju. Atas jemputan Ketua UMNO Bahagian Wangsa Maju Dato' Shafei Abdullah, pihak kami secara sukarela terlibat dalam program amal ini. Derma ini akan diberikan pada masyarakat Wangsa Maju mengikuti kategori iaitu Anak Yatim, Ibu Tunggal, Warga Emas, Fakir Miskin dan Orang Kurang Upaya (OKU).

Selain mendekati masyarakat Wangsa Maju, pihak kami juga dapat bersuai kenal dengan beberapa anak-anak muda terutamanya anak-anak yatim yang tinggal di kawasan Wangsa Maju. Terdapat 4 Siri program E Kasih sepanjang bulan Ramadhan.

Siri pertama telahpun berakhir pada Sabtu lepas. iaitu di kawasan Seksyen 1 hingga Seksyen 5 Wangsa Maju. Siri Kedua akan diteruskan pada Rabu ini (2 September 2009) di kawasan Taman Setapak hingga ke kawasan Batu 4. Pada 12 dan 13 September pula konvoi E-Kasih diteruskan di kawasan Taman Bunga Raya hingga ke kawasan Taman Melati.

Berikut merupakan gambar-gambar sekitar Program E-Kasih bagi Siri Pertama pada Sabtu lepas.