Wednesday, September 16, 2009

KONVOI E KASIH WANGSA MAJU SELESAI - JUTAAN TERIMA KASIH UMNO WANGSA MAJU

Kami dari pihak GPMS Cawangan Wangsa Maju ingin mengucapkan Jutaan Terima Kasih khas buat Biro Kebajikan UMNO Bahagian Wangsa Maju yang telah menjemput kami bersama-sama dalam program Konvoi E Kasih Wangsa Maju. Banyak pengalaman yang kami perolehi melalui program ini. Kami juga dapat bersuai kenal dengan masyarakat setempat di sekitar Wangsa Maju terutamanya anak-anak yatim yang turut mendapat sumbangan E Kasih.

Jutaan Terima Kasih buat Setiausaha Politik Datuk Sri Najib selaku Ketua UMNO Bahagian Wangsa Maju, Dato' Shafei Abdullah yang memuji penglibatan kami ini. Pujian beliau sedikit sebanyak memberi semangat baru untuk kami terus terlibat dalam program-program amal sebegini.

Jutaan Terima Kasih juga kami berikan khas dari Barisan Exco GPMS Cawangan Khas UIAM dan IIC yang turut bersama-sama kami dalam menjayakan program ini. Semoga kita mendapat keberkatan dari Allah dan ianya dapat mengeratkan silaturrahim di kalangan kita.





YDP GPMS Cawangan Khas IIC, Sdra. Megat (kiri), AJK Biro Kebajikan UMNO Bahagian Wangsa Maju Pn. Zurina Rajab (tengah) dan Ketua Penerangan GPMS Cawangan Wangsa Maju, Sdra. Muhammad Radhi (kanan)




Timbalan YDP GPMS Cawangan Wangsa Maju, En. Shamsury Mohd Salleh selaku Pengerusi Majlis E Kasih Siri 3 di Masjid Jamek Sallahuddin Al Ayubi, Taman Melati.




Exco GPMS Cawangan Wangsa Maju, Sdri. Nuril (kiri), Wakil GPMS Cawangan khas IIC (tengah) dan Wakil Puteri UMNO Wangsa Maju bertindak sebagai penyambut tetamu.




Wakil GPMS Cawangan Khas IIC, Sdra. Syafiq sempat bergambar bersama anak-anak yatim yang mendapat sumbangan E Kasih.




2 Wakil GPMS membantu warga emas yang mendapat sumbangan E Kasih.

1 comment:

GPMS UIAM said...

ucapan sekalung terima kasih dan tahniah atas program konvoi E-Kasih ini.

=)